Wednesday, December 21, 2011

Felda Residence, Tanjung Leman, Mersing...Part 2

Kita sambung semula....

Pagi-pagi dah bangun dan bersiap untuk berbengkel...macam biasa breakfast la dulu...coffe house dia Sibu Brasserie..pagi hari kedua ni aku sarapan mee hoon goreng + kuey tiow goreng & bubur nasi..(ambik sikit2 je)....buat-buat jamah... apa yang best, masakan nyer sedap..puashati...try tengok gambar breakfast aku..

Coffee House
breakfast
Lunch

Dinner
Overall makanan kat sini sedap2 walaupun menu dia nampak ringkas..Pada aku dah ok la..nak banyak mana lagi kan..!!! perut 1, menu x yah la banyak2...buat senak perut je...

Ni pulak antara sudut yang sempat aku snap dalam coffee house tuh...
kalau x silap boleh muat 120++ orang...
Pas lunch tadi, sempat gak meround keliling tempat nih...jengah ke pantai gak...
pool

untuk budak2..

tanggung sendiri, no lifeguard tau...

antara guess room

jalan nak ke pantai
Petang tadi, lepas je habis bengkel, terus cari satu tempat ..tempat yang best pada aku...kalau takde swimming pool pun takpe, yang penting ada tempat ni...hahaha...
tempat keluar peluh..
 Bilik gymnasium ni berhadapan dengan pools..so sambil kita keluar peluh, kita keluarkan biji mata  tengok orang berenang la..hahahaha (setan..setan..)

Keje kat bengkel ni tak settle lagi...aku kat sini sampai hari khamis...so kalau ada cerita2 best kat sini aku bagitau lagi nanti...

No comments:

Post a Comment