Thursday, December 15, 2011

Aduh..Sakit Ni..

Malam tadi aku turun perang main badminton. Dah lama rasa nyer x turun sebab, dia orang sekarang akan start main lambat sangat. Pada aku, kalau dah main pukul 9.50 malam, kena pulak malam tu ada 3 pair, mahu pukul 11 baru turn aku yang main. Takkan nak main sekali je...rugi2...esok plak, awal2 pagi dah kena bangun lagi..Adoyai...

Malam tadi dah warm up cukup, streching sampai hilang sengal2...set 1, menang tanpa masalah, tapi kat set 2 aku kena..ntah mana silap nyer... time nak smash tu, aku lompat dan tetiba aku dengar pinggang aku bunyi "plup"...aku landing dan terus sakit... Sakit sangat...x boleh nak bongkok, nak jalan pun tegak je...nasib point tu dah nak habis..aku habiskan gak game tu..(menang pulak tuh..) hehehehe...

Aku balik, cari pain killer, tapi x jumpa...ni kat opis minta tolong office-mate tampalkan koyok...ada sikit kurang, tapi masih sakit...Aduh..sakit ni...

No comments:

Post a Comment