Wednesday, December 21, 2011

The Dark Knight Raises


Baru tadi tengok kat youtube..trailer BATMAN THE DARK KNIGHT RAISES.. Adoyai, tak sabar pulak tunggu cerita tu..



Aku ni minat BATMAN.. Kenapa???? Sebab... pada aku, ini la satu-satunya superhero yang tidak menggunakan kuasa supernatural... Dia berdiri atas kudrat sendiri. Nampak bohong tapi sebenarnya logik. Cuba tengok Superman, Spiderman, Green Lantern, Captain America, The Flash dan banyak lagi.. Semua guna kuasa supernatural. Macam Batman, semua dia guna gajet. Kalau orang kata Batman tu bohong, boleh terbang...Cuba tengok cerita Batman betul2, dia tak boleh terbang. Kalau  orang kata dia tu terbang, dia sebenarnya akan stand dari bangunan tinggi dan terjun then guna parachute kat belakang badan dia...Dia juga guna martial art ninjitsu (ninja la..) semua skill dia fight guna ninjitsu...(kalau guna silat pun power gak ek..!) 

Berbalik pada The Dark Knight Raises tu, pasti nyer kena tengok.. Peminat setia la katakan..Walaupun aku minat batman, tapi satu merchandise Batman aku takde.. Pada aku, tak yah la beli-beli patung tu. Karang jadi mendewakan pulak...dah lari konsep, tak elok...(panjang kalau nak ceramah macam ni..) hehehe... cukup la kita minat je...

No comments:

Post a Comment