Thursday, October 20, 2011

Kecundang Dengan Ikan...

Entri aku semalam, cer pasal awek curl bar aku yang dah x bersentuh 4 hari... so balik keje semalam, terus cari benda tuh..hahaha...masih ada dan ok lagi.. On the way balik semalam, aku harung hujan yang lebat... Baju hujan yang aku pakai, dia punya zip problem plak, nasib baik ada valcro...so alhamdulillah air x masuk dalam... sampai kg, aku berenti singgah jap kat pasar lambak.. beli ikan mayong skit, ikan selar skit, pastu beli sayur. Dalam hujan2, terus kpala ni fikir, sedap gak masak asam pedas ikan mayung... Korang suka x..??? aku suka... so terbantut la aku punya plan nak bersenam petang tu...sampai je umah,  pelakon rozita che wan mama ryna terus masak ikan mayong tu. pastu makan. Berselera sungguh...rosak ana punya diet, asam pedas ikan mayong punya pasal... ah...malam karang la baru "angkat" itu curl bar...
oh ikan mayong....i lop u la....

No comments:

Post a Comment