Wednesday, October 12, 2011

Budak Comel Itu...

Adoyai..lama betul x update blog aku nih..tebal betul rasa malas dalam diri ni...Malas tu dah satu hal, dengan keje lagi, urusan family lagi, berjalan lagi., usha-usha awek lg..ishh...tu yg jadikan asyik tergendala dan hilang mood nak update..kwn2 punya blog pun lama x buka...ntah nape..  tapi ntah tetiba plak ada semangat nak jenguk blog petang ni..

Hari ni dah masuk hari kesebelas ketiga aku kat hotel utk "berbengkel" . Terpaksa la tinggal mama & budak comel tu kat umah... rasa macam lama je...agaknyer ni la rasa yang kawan aku rasa dulu...

Kawan aku cerita time dia bujang dulu, kalau balik kerja, sampai je umah buka radio, hi-fi harga 3,4k...berdentam-berdentum buka hi-fi kuat2...dia kata puas..tapi pas kawin, dapat anak, buka hi-fi pun tidak.. tu la penangan anak.. Dengar suara anak2, tengok keletah nyer...badan yang penat pun jadi hilang...

And now...penyakit ni da melekat pada aku plak...ish..windu nyer pada budak comel tuh... RIZQ NUR AUFA saya nak tengok keletah kamu...tunggu...
windu pada mu..

No comments:

Post a Comment