Saturday, July 2, 2011

Untuk pertama kalinyer...

Hampir di usia 3 series ni..Alhamdulillah tuhan masih memberi aku peluang untuk hidup lagi.. Antara anugerah yang paling bernilai buat aku adalah ini.....

Rizq Nur Aufa = Rezeki Cahaya Yang Setia



BUKAN UNTUK DIJUAL

 Dan seronok nyer adalah this moment...

Bismillah...jemput makan..
Budak comey ni UNTUK PERTAMA KALINYER mula makan makanan pejal dihadapan mata aku hari ini. Walaupun dah 2 minggu dia makan sebenarnya, tapi xdapat tengok sebab hampir sehari dia bersama pengasuhnya. TERIMA KASIH YANG TERAMAT SANGAT UNTUK ABANG MAN DAN KAK INTAN YANG SUDI MENJAGA BUDAK COMEY NIH..Hanya tuhan yang mampu membalas jasa kalian. Excited betol time dia makan..

Ayah doakan semoga kamu membesar dengan sihat gembira dan riang...SAYA SAYANG AWAK!
Herk..!! Alhamdulillah, kenyang...Tomot x saya...??

No comments:

Post a Comment