Thursday, July 21, 2011

Tenaga & Semangat Yang Jitu...

Aku masih ingat lagi statement sorang bodybuilder kat sebuah gym yang aku pernah masuk dulu.. "Makan sedap, badan x sedap... Makan x sedap, badan sedap..". Dia tu org cina, umur dalam lewat 30-an...tapi nampak solid je badan dia. Kalau datang workout sorang2 je pn jadik...tapi mantain..kuat semangat betol.. Pernah berbual dengan kawan sparring dia, dia kata "Dia ha..olang lain kalau yamsing (arak) 2,3 gelas mesti punya, tapi dia ha.... (bodybuilder tu) minum 2,3 kali je. Satu gelas separuh pun x abis"... Tengok tu...disiplin betol. Badan dia xde la besar mana pun, tapi cutting cantik...

Bila la aku nak punya badan macam ni ek....dambaan pilu betul...tapi xnak la besar2...just nice...
wowowo....besar badan nih..
Bukan senang kan...tengok badan orang macam nih, teringin....., tapi kita x tengok diorang punya training, takut woo... tapi hasil nye menakjubkan... dapat badan yang mcm ni pun ok..
cayalah...mcm hang buah..huhuhu...
Pada aku, disiplin makan dan teknik latihan adalah sangat penting.. Maka dengan tgk badan yang macam ni, aku pun jadi bermotivasi lagi bersemangat untuk dapatkan bentuk badan yang diidamkan... Xdapat ketul2 pun xpe...yang penting sihat dan nampak fit pun da ok...(balik karang aku mesti training..iyah..iyah..iyah...) caya x? caya x?

No comments:

Post a Comment