Tuesday, July 19, 2011

Layan Chicken Chop...

Hampir tiap hari makan asam pedas, kari, rendang, masak black sauce (kicap la..!!) kekadang rasa muak plak. Wife pun kalau tanya, nak masak apa ek? aku nak jawab pun serba salah. Kalau x jawab, kecik hati plak, kalau jawab, menu yang ntahapaapantah...blur je menu kat kepala nih...

Akhirnya, malam tadi kami memecahkan kebuntuan tekak dgn pekena western food. Sekali sekala ubah selera. Tempat plak x jadi masalah. Kali ni kami terjah JOE BURGER kat bandar Pontian, berhadapan dengan Sek. Men. Sri Perhentian..Tiap kali lalu kedai ni, pasti ramai je orang kat kedai tu..
Tgk la stall burger dia, dah 3 org amoi tunggu order dia siap...
Sampai je,aku tanya, "Apa ada ek? 1st time sampai sini....". Budak yg amek order tu, kwn mama ryna...dia pun bagitau menu western food yang ada. Dia bagitau chicken chop, lamb chop, fish n' chip, roti john, burger ayam, daging la....So aku order Chicken Chop dgn fresh oren suam, mama ryna order Lamb Chop dgn tembikai laici...(xnak kalah tu...Rosak ente punya diet) hehehe....aufa plak order "hot milk.." huhuhu.....

Sementara tunggu order sampai, mama surf tenet dulu...Aku layankan budak bulat comey tuh...tapi dia x berapa layan. Dah ngantuk kot....
Dah ngantuk la tuh....
Servis ok, chicken chop yg aku order 8, 10 minit da sampai..apa lagi...gambar la dulu ana punya chicken chop...
Nice presentation
So makan la dulu, sementara lamb chop mama ryna sampai...sementelah lagi, budak comey tu dalam dukungan mama dia....selang 5 minit aku start makan, lamb chop mama ryna pun sampai...

Tu dia lamb chop...
Overall, puashati gak la makan kat sini. Apa yang kami makan, rasa boleh tahan, servis pun ok.. So sesiapa yang nak try, bleh la..maybe next time aku nak try burger dia..Sampai orang beratur beli burger dia nih...Tahniah la aku ucapkan buat owner kedai ni.. Moga segala yg aku kecapi kat kedai tuh, akan terus berkekalan. JANGAN DAH MAJU NANTI, semua hancur, rasa hancur, servis pun hancur...Hope boleh mantain la....

No comments:

Post a Comment