Thursday, July 28, 2011

Raja Drama

Syok dengar lagu Drama King nih.. Kalau dengar dalam kereta, aku mesti pasang kuat2..Layan lagu Meet Uncle Hussin featuring Black dengan lagu Drama King teringat aku pada seorang makhluk Allah yang begitu pandai berlakon depan mata aku.. Tu la masalahnya manusia ni...kalau dah dapat banyak duit, mulut manis dan perempuan..habis semua tolak tepi.. Kawan2, sahabat2, adik beradik mahupun keluarga dibuang ke tepi.. tergamak buat semua tu... kalau cakap tu macam x mati je...macam boleh hidup sejuta tahun jer...Kalau depan orang, nampak "gah" punya lakonan, tapi sebaliknya hancus dan hampas... bercakap tu boleh "bergegar-gegar"... Ingatlah dunia ni hanya sementara. Bila2 masa Tuhan boleh ambil nyawa kita..Dan untuk pertama kalinya dalam hidup aku ni, aku boleh tengok orang derhaka dengan ibubapa nyer...Minta dijauhkan zuriat dan keturunan ku ada perangai macam ni...

No comments:

Post a Comment