Wednesday, February 22, 2012

Stay On Muar

Start hari ni sampai Jumaat nanti, aku berkampung kat Muar, ada kursus kat sini... Last ke Muar kalau tak silap aku bulan 11 tahun lepas.. Kali ni pegi sebab tugasan. Dalam perjalanan tadi, aku terasa macam jauh pulak. Huhuhu...

Sampai tadi jam 1600, dan terus masuk dewan dengar taklimat.. Tapi tak sampai 10 minit dalam dewan, taklimat dah habis. Hahaha... Tapi tanya kawan sebelah, dia kata takde apa yang penting, just bgtau flow program & schedule. Tu je... So akan start malam karang jam 2030..

Bilik penginapan, ok... Bersih dan tak berbau... Tak macam sesetengah hotel yang pernah aku pergi, bersih memang bersih...tapi bab bau tu yang aku tak tahan.. Kekadang bau rokok, bau macam benda basah... Tapi kali ni ok... Roommate pun ok, tak hisap rokok.. So udara dalam bilik ni ok.. I like...

Jap lagi nak dinner, tengahari tadi tak makan, just berhenti beli air tebu kat area Pt. Jawa, Muar tadi...perut pun dah berbunyi2 nih...

Ok la... I nak makan ni... Jom follow... Kita tengok, menu apa untuk dinner hari ni..

No comments:

Post a Comment