Tuesday, February 21, 2012

Nasi Itik...

Makan..makan.. dan terus makan..huhuu... Kali ni aku test nasi itik pulak...  Nasi itik ni aku test dah lama da...kalau tak silap tahun lepas...cuma x sempat nak buat entri pasal nasi itik ni... 

Yang menjadikan aku nak test adalah sebab aku ternampak promosi nasi itik pada banner berdekatan dengan Hospital Pakar Puteri.. Ni adalah laluan aku untuk ke tempat kerja, so hari-hari lalu, dan terus timbul keinginan nak cuba nasi itik ni...

Kalau nak banding harga antara nasi itik dengan nasi ayam, nasi itik ada sikit mahal la... kalau biasanya nasi ayam RM3.50 atau RM4.00...tapi nasi itik mahal sekali ganda...RM10.00 beb...tapi sebab nak rasa punya hal...cuba je la...

Kedai nasi itik yang aku makan ni bersebelahan dengan hotel Tropical Inn...

Nasi Itik Kabin RM10.00
Nasi, Itik, sayur dan semangkuk sup
Test la..
Dari segi presentation nampak ok, tapi rasa agak kureng.. (ni tekak aku punya rasa la) dan mungkin boleh lebih baik lagi...tapi pada sesiapa yang tak pernah makan nasi itik ni, try la...sekali-sekala tukar selera...

No comments:

Post a Comment