Monday, August 8, 2011

Ben...

Assalamualaikum...gud morning...tgh drive ke tempat keje tadi.. Tetiba teringat mimpi malam tadi.. Boleh plak aku mimpi Bro Ben Ashaari.. Situasi macam shopping mall kat Putrajaya, tapi bukan alamanda. "cerita" nyer kejap je....
Aku berselisih dengan Ben ni... Pastu aku tegur dia la...dia pakai baju t-shirt (macam dalam gambar pada 1 entri dengan badan berketul sambil pegang dslr dia..huhuu~~) Aku tanya Ben " Macam mana boleh start berblog ni?" sambil dia toleh kat aku dan dia terus berjalan tanpa menjawab soalan aku...  Terus aku terasa hati...sombong nyer dia nih...heheheh...
Untuk bro Ben Ashaari....saya tahu anda x macam tuh...saya budak baru belajar dalam "dunia blog" ni..berjuta peminat Ben Ashaari...salute Ben Ashaari!!!!!!

No comments:

Post a Comment