Wednesday, November 2, 2011

try... cuba... test...

Time lunch semalam, try la satu cafetiam istimewa (aku ikut ejaan kat kedai tu)... kopitiam la...saje je nak me"ngopi" kat kopitiam...aku try kat shopping kompleks KSL. Dekat dengan Holiday Plaza tu...Tapi kat kedai tu aku x minum kopi pun, sebab aku ni bukanlah peminat setia kopi...kecuali kopi yang kat tempat2 rewang...chewahh... 

Aku order roti bakar, 2 biji telur ayam kg setengah masak, pumpkin cake n air tembikai...saja melepak situ, walaupun ana ni bukanlah kaki lepak..hahaha...


Cuma yg x best nyer kedai tu, pelayan dia x macam pelayan...macam customer yg datang minum...sebabnyer...x pakai apron..walaupun ada pakai t-shirt yg seragam, tapi pada aku lebih manis & nampak bersih adalah dengan menggunakan apron...1 lagi, ada yg x best....kerana apa? sebab yg aku nmpk, pelayan tu cuma 2 org melayu je, 1 lelaki 1 perempuan, yg lain cina...yg kat kitchen (melalui pandangan aku dari celah2 pintu kitchen nampak mcm 1, 2 melayu) mcm je la....ish..risau plak aku...tobat, xnak gi kedai tu lagi...walaupun ada 2,3 table yg duduk org melayu (siap tudung lagi) tp halal atau x, wallahualam....ish....

No comments:

Post a Comment