Wednesday, November 16, 2011

Harap Menjadi

Entah nape sejak kes ayam aku kena makan dengan "hanjing betul!!!" semangat aku nak bela ayam makin menebal...walaupun aku masih baru dalam bidang ni...tapi ntah nape semangat tu makin kuat. Mungkin disebabkan:-
1) Aku bela dari kecik, dan nampak perkembangan ayam tu dari kecik dan seterusnyer membesar bagai johan di depan mata...
2) Sayang dengan lauk2 yang x habis dari dibuang macam tu je, baik bagi ayam makan...
So, semalam aku beli 5 anak ayam, 2 ekor jenis ayam bunga, 3 ekor jenis ayam gajah...harap boleh menjadi kali ini.. Untuk "hanjing betul!!!" ini amaran untuk kalian.. "JANGAN MAKAN AYAM AKU, KALAU AKU DAPAT KO, AKU SIAT-SIAT KULIT KO BAGI MAKAN BIAWOK!!!!" Ini amaran keras. no play-play ok...
3 yang belang tu ayam gajah, yang 2 plain tu ayam bunga
 Dalam tengah tukar tempat ayam tu, budak comel pun sama tgk..suka betul dia...
Budak comel suka tengok chick nih...cip..cip..cip..

No comments:

Post a Comment